W ZAKRES DOKONYWANYCH PRZEZE MNIE CZYNNOŚCI WCHODZĄ:

• akty notarialne

• akty poświadczenia dziedziczenia;

• czynności dotyczące europejskiego poświadczenia spadkowego;

• czynności związane z zarządem sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej;

• poświadczenia;

• protokoły;

• protesty weksli i czeków;

• przyjęcie na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych, dokumentów, danych na informatycznym nośniku danych, o którym mowa w przepisach o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;

• sporządzanie wpisów, odpisów i wyciągów dokumentów

• na żądanie stron sporządzanie projektów aktów, oświadczeń i innych dokumentów;

• składanie wniosków o wpis w księdze wieczystej wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu w księdze wieczystej;

• inne czynności wynikające z odrębnych przepisów.

Zostałem powołany do dokonywania czynności, którym Państwo obowiązani są lub pragną nadać formę notarialną. Powierzone sprawy zobowiązuję się załatwić sumiennie, sprawnie i z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz udzielić bezpłatnych informacji związanych z dokonywanymi czynnościami.

Notariusz dokonuje czynności w siedzibie Kancelarii Notarialnej, a także w innym miejscu, jeżeli przemawia za tym charakter czynności lub szczególne okoliczności, także poza regularnymi godzinami urzędowania. W wypadkach niecierpiących zwłoki albo szczególnych potrzeb Kancelaria może być czynna także w niedziele i święta.

Niniejsza strona ma funkcję jedynie informacyjną i nie stanowi reklamy ani też nie stanowi oferty w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, w szczególności kodeksu cywilnego.